2018/19 IKASTURTERAKO MATRIKULA

Ikastolako matrikula eskaera gero eta handiagoa da eta egoera horri erantzutea da gure asmo eta helburua.

Gauzak horrela, matrikulazioan arreta berezia jarria dugu, gure familia, ikasle ohi, lagun eta ezagunak leku gabe gera ez daitezen.

Matrikulazio epea: URTARRILAREN 29tik OTSAILAREN 9ra, BIAK BARNE

Beraz, zu edo ezagunen bat hurrengo kasuren batean bazaudete, datuak bete eta IKASTOLARA HURBILDU edo e-mailez zornotza@ikastola.eus helbidera bidali erreferentzian “Matrikulazio berria” jarriz.:

• Haurdun edo jaioberriarekin.
  • Eskolatu gabeko umearekin.
  • Zentro aldaketa asmoarekin.

Como ya sabéis la matriculación de la Ikastola Andramari va aumentando y nuestro objetivo es responder a dicha situación.

Por ello estamos poniendo especial atención a la matriculación de alumnos, para que nuestras familias, ex alumn@s, amigos y conocidos no se queden sin plazas.

Fecha de matriculación: del 29 de ENERO al 9 de FEBRERO.

En caso de que tú o algún conocido tuyo estéis en algunos de los siguientes casos, rellena los datos y no dudéis en venir a la ikastola o escribir un mail a la dirección zornotza@ikastola.eus con la referencia “Matrikulzio berria”:

• Embarazada o con un recién nacido.
  • Con algún niñ@ sin escolarizar
  • Con intención de cambiar de centro.

IKASTOLAKO BIDEO LABURRAK: