“KORALEKO” XVII IDAZLAN LEHIAKETAN SARITUAK

Abenduak 21 ean banatu dira Zornotzako “Koralak”, urtero bezala, antolatutako XVIII idazlan lehiaketako sariak.

Aurtengo edizioa honetan Zornotzak ikastexe guztietako 200 ikasle inguru parte hartu dute beraien lanekin hiru maila desberdinetan. 10 urte eta gaztegoak, 11 eta 14 urte bitartekoak eta, azkenik, 15 eta 18 urte bitarteko gazteak. Ikastolako gure ikasle askok ere partehartzaile izan dira eta guztien artetik bi izan dira lan sarituak.

Horrela, 10 urte eta gazteagoen mailan, 5. mailako ANDERE CASTILLOk bigarren saria lortu du eta nagusien mailan 4. DBH ko ikaslea den JULEN AÑIBARRO izan da irabazlea.

Zorionak partehartzaile guztientzat egindako lanagatik eta bereziki sarituak izan diren gure ANDERE eta JULENi!

El 21 de diciembre se repartieron los premios de la XVII edición del concurso de cuentos organizado por la Coral Zornoza.

En esta edición han participado cerca de 200 alumnos de todos los colegios del municipio en las tres categorias. Muchos de los alumnos de la ikastola también ha tomado parte, y entre todos los trabajos presentados, dos han sido premiados.

En la categoría de 10 años o menores, la alumna de 5º de primaria ANDERE CASTILLO ha logrado el segundo premio, y en la categoría de los mayores, para jóvenes de entre 15 y 18 años, el ganador ha sido el alumno de 4º de la ESO JULEN AÑIBARRO.

Felicidades a todos los que han participado, y en especial, a los premiados ANDERE Y JULEN!