KULTUR ASTEA

Azaroaren 28tik abenduaren 1era Kultur astea gozatuko dugu ikastolan etapa guztietako kideok. Ekintza ugari antolatu ditugu: DBH3-4 ko ikasleen eslogan lehiaketa, DBH1-2 Euskal abesti baten grabaketa, LH5 eta 6ko ikasleak ipuin kontalari arituko dira, LH1,2, 3 eta 4ko ikasleentzat, HHn San Bartolomera irteera, Argitxoren bisita ostegunean, etab.

Hau guztia abenduaren 1en Kidetza egunarekin zarratuko dugu, non LH1-6 ikasleek parte hartuko duten DBHko ikasleek antolatutako ekintzetan.

Entre el 28 de noviembre y el 1 de diciembre disfrutaremos de “Kultura astea” en la ikastola. Habrá muchas actividades, tales como: concurso de “slogan” en 3º-4º de la ESO, 1º-2º de la ESO grabará una canción Euskaldun, los alumnos de 5º y 6º de Primaria harán de cuentacuentos para el resto de alumnos de primaria, los alumnos de Infantil disfrutarán de una excursión a San Bartolomé, visita de Argitxo el jueves, etc.

Todo esto culminará el viernes 1 de diciembre con actividades para trabajar el compañerismo organizadas por los alumnos de Secundaria y que disfrutarán junto con los alumnos de Primaria.