TALDE KOOPERATIBOETAN LANEAN

LH4ko ikasleak aurten lan egiteko dinamika berriak praktikatzen eta esperimentatzen ari dira, IKASKETA KOOPERATIBOA  deritzona hain zuzen ere. Lankidetzarako egiturak gero eta gehiago erabiliz elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko konpetentziak garatzen dira pixkanaka-pixkanaka, aldibereko elkarrekintza positiboa bultzatzeko. Honetarako taldekatze heterogeneoak sortu izan ditugu gela bietako ikasleekin.

Los alumnos  y alumnas forman pequeños equipos de trabajo, para ayudarse y animarse a la hora de aprender. Se espera de cada cual que aporte lo que sabe y profundice en ello, aprenda lo que se le enseña y que contribuya a que lo aprendan sus compañeros y compañeras de grupo. Consigue este objetivo si, y sólo si, los demás TAMBIÉN lo consiguen (Interdependencia de finalidades POSITIVA).