HAUR HEZKUNTZA BERRIA

Behin Andramari Zornotzako Ikastolako Haur Hezkuntza zabalkuntza eta hobekuntza lanak amaituta, joan den irailean inauguratu ahal izan genituen haur hezkuntzako (0-6 urte) espazio berriak.

Hobekuntza nabarmenen artean espazioak zabalagoak, handiagoak eta gehiago aurkitu ditzakegu. Besteak beste haurrentzako laborategia, psikomotrizitate gela prestatu, tatamia, jantoki berria eta abar luze bat gauzatu ditugu.

Horretaz gain, sukaldea bera ere berritu dugu eta, horrenbestez, Zornotzako ekoizleekin lan egiteko aukera dugu gaur egun. Izan ere, beraiekin lotutako hitzarmenari esker, Andramari ikastolako jantokian bertan prestatutako Zornotzako produktuak eta produktu ekologikoak jaten ditugu.

Ikasleen kopuruak gora egin duen honetan, ikastolak espazio beharrari erantzun nahi izan dio.

«Zabalkuntza eta hobekuntza horren bidez, Haur Hezkuntza eta, orokorrean, ikastolako proiektu pedagogikoa bera aro berri baten aurrean daude».

Garrantzitsua, egokitze eta handitze obrak egin izana baino,  lan horrek HH etapa gaurkotu eta berritzeko aukera ahalbideratzen duela da; gure ikasle eta familiek behar duten toki egokia izateko, eta ikasleen beharrizanei behar bezala erantzuteko espazioa sortuz.

Jardun horren guztiaren bidez, Zornotzari eta inguru osoari kalitatezko ikastola eskaini nahi diogu, metodologia hurbil eta propioarekin, eta beharrezko baliabideekin.

Hartara, aurrerantzean, matrikulazio eskaera guztiei baietza emateko aukera izango dugu.

Andramari Zornotzako Ikastola ez da eskola hutsa, hurbiltasunaren babesa eta ikasle bakoitzarenganako konfiantza ditugu oinarri, bihar-etziko zornotzarrak euskaldun osoak, bikain prestatuak, kritikoak eta euren buruarekin zein inguruarekin arduratsuak izan daitezen.

Hezkuntza proiektu euskaldun eta aurrerakoi horren baitan, Andramarin irakasle talde egonkorra daukagu 0 urtetik 18ra bitarteko heziketa eskaintzan: Haur Hezkuntza, Lehen Hezkuntza eta Bigarren Hezkuntza Zornotzan bertan, eta Batxilergoa eta Lanbide Heziketa Durangoko Ibaizabal Ikastolan.

Aipaturiko guztia ezagutu eta ikusi nahi izanez gero, edozein momentutan hurbil zaitezkete ikastolara. Deitu edo idaztea baino ez duzue. Ikastolan urte osoan dugu matrikula zabalik.

94.673.29.50

zornotza@ikastola.eus

www.zornotzaikastola.eus

EDUCACIÓN INFANTIL RENOVADA

Una vez finalizadas las obras de ampliación y mejora de la guardería de Andramari Zornotzako Ikastola, se inauguraron en septiembre los nuevos espacios de Educación Infantil de la Ikastola (0-6 años).

Las mejoras suponen la creación de espacios adecuados para el desarrollo de nuestros pequeños como el laboratorio de la guardería, aula de psicomotricidad, tatami, nuevo comedor, etc.

Además, hemos renovado la cocina y esto ha posibilitado poner en marcha acuerdos con los productores de Zornotza para cocinar y comer productos de Zornotza y ecológicos.

La ikastola ha querido dar respuesta al incremento de solicitudes de matrícula.

“Con esta ampliación y mejora estamos ante una nueva etapa en lo que se refiere a la Educación Infantil y el Proyecto Pedagógico de toda la Ikastola en general”.

Lo primordial, más que haber llevado a cabo obras de mejora y ampliación, es posibilitar la actualización y renovación la etapa de Educación Infantil; para que nuestros alumnos y familias disfruten de un espacio que cubra y responda de una forma adecuada a sus necesidades.

Así, podemos ofrecerle tanto a Zornotza como a los alrededores una Ikastola de calidad, con metodología propia, cercana y con los recursos necesarios.

De esta manera podemos decir que sí a todas las solicitudes de matrícula que tenemos.

Andramari Zornotzako Ikastola no es una simple escuela, la protección que ofrece la confianza y la cercanía hacia cada alumno son nuestros principios, para que los Zornotzarras euskaldunes del futuro estén formados excelentemente y sean críticos con ellos mismos y el entorno.

Andramari es un proyecto educativo euskaldun e innovador con un profesorado estable en todas las etapas de 0 a 18 años, ofreciendo Educación Infantil, Primaria y Secundaria en Zornotza y Bachiller y Formación Profesional en Ibaizabal Ikastola de Durango.

Podeis visitar la ikastola en cualquier momento para ver las instalaciones y conocer nuestra metodología. No tenéis más que llamar o escribir a la dirección abajo indicada. La matrícula está abierta todo el año.

94.673.29.50

zornotza@ikastola.eus