2021/22 IKASTURTERAKO MATRIKULA. ATEAK ZABALTZEKO EGUNA / JORNADA DE PUERTAS ABIERTAS

Ikastolako matrikula eskaera gero eta handiagoa da eta egoera horri erantzutea da gure asmo eta helburua.

Gauzak horrela, matrikulazioan arreta berezia jarria dugu, gure familia, ikasle ohi, lagun eta ezagunak leku gabe gera ez daitezen.

Erabakia hartzea ez da batere erraza, hainbat aldagai hartu behar baitira kontuan: ikastolaren hurbiltasuna, ordutegi malgua izatea…

Erabakia hartzerako orduan, asko laguntzen du ikastolara bisita egiteak. Andramari Zornotzako Ikastola, Amorebieta-Etxanoko Larrea auzoan dago. Ikastolakoak ez zareten familiei gu ZUZENEAN ezagutzeko aukera eman nahi dizuegu.

Horren bestez, BISITA GIDATUA eskaintzeko ateak zabaltzeko eguna antolatu dugu urtarrilaren 16an.
0-6 urte 10:00etan eta 12:00etan, 6-18 urte 11:00etan.

Edonor sartu ahal izango da ikastolara gure eguneroko giroa eta lana ezagutzera.

Bisita egin nahi badiguzu:

• HEMEN klik eginez txanda aukeratu dezakezu.

• Deitu ikastolara: 946732950. Ordutegia: 9:00-14:30 / 15:30-17:00

• Mezu elektroniko bat idatzi zornotza@ikastola.eus helbidera

Matrikula burutu nahi izan ezkero, hurrengo estekan sakatuz gero eskatuko zaizkizuen datuak bete eta zuekin harremanetan jarriko gara:

MATRIKULA ESKAKIZUNA (HEMEN)

Como ya sabéis la matriculación de la Ikastola Andramari va aumentando y nuestro objetivo es responder a dicha situación.

Por ello estamos poniendo especial atención a la matriculación de alumnos, para que nuestras familias, ex alumn@s, amigos y conocidos no se queden sin plazas.

Decidirse no es tarea fácil, dado que debemos tener en cuenta diversas circunstancias: cercanía de la ikastola, horario flexible, etc.

Para poder tomar la decisión adecuada, lo mejor es visitar la ikastola in-situ. Andramari Zornotzako Ikastola está situada en el barrio Larrea de Amorebieta-Etxano. Queremos invitaros a que conozcáis la ikastola IN SITU a todos/as aquellos/as familias que nos queráis conocer.

Por ello, disponéis de una jornada de puertas abiertas el 16 de enero, con VISITA GUIADA.
0-6 años a las 10:00 y a las 12:00, 6-18 años a las 11:00.

En caso de querer concertar una cita no tenéis más que:

• Puedes elegir turno pinchando en ESTE enlace.

• Llamar al 946732950. Horario: 9:00-14:30 / 15:30-17:00

• Escribir un mail: zornotza@ikastola.eus

En caso de querer realizar la matrícula, indicar los datos que se os piden pinchando en el siguiente enlace y nos pondremos en contacto con vosotros.

SOLICITUD DE MATRICULA (AQUÍ)

IKASTOLAKO BIDEO LABURRAK: