2020/21 IKASTURTERAKO MATRIKULA

Ikastolako matrikula eskaera gero eta handiagoa da eta egoera horri erantzutea da gure asmo eta helburua.

Gauzak horrela, matrikulazioan arreta berezia jarria dugu, gure familia, ikasle ohi, lagun eta ezagunak leku gabe gera ez daitezen.

Erabakia hartzea ez da batere erraza, hainbat aldagai hartu behar baitira kontuan: ikastolaren hurbiltasuna, ordutegi malgua izatea…

Erabakia hartzerako orduan, asko laguntzen du ikastolara bisita egiteak. Andramari Zornotzako Ikastola, Amorebieta-Etxanoko Larrea auzoan dago. Ikastolakoak ez zareten familiei gu ZUZENEAN ezagutzeko aukera eman nahi dizuegu.

Horretarako, BISITA GIDATUAK antolatzen ditugu, zuekin adostuta.

Edonor sartu ahal izango da ikastolara gure eguneroko giroa eta lana ezagutzera.

Bisita egin nahi badiguzu:

• Deitu ikastolara: 946732950. Ordutegia: 9:00-14:30 / 15:30-17:00
  • Mezu elektroniko bat idatzi zornotza@ikastola.eus helbidera

MATRIKULA ESKAKIZUNA (HEMEN)

Como ya sabéis la matriculación de la Ikastola Andramari va aumentando y nuestro objetivo es responder a dicha situación.

Por ello estamos poniendo especial atención a la matriculación de alumnos, para que nuestras familias, ex alumn@s, amigos y conocidos no se queden sin plazas.

Decidirse no es tarea fácil, dado que debemos tener en cuenta diversas circunstancias: cercanía de la ikastola, horario flexible, etc.

Para poder tomar la decisión adecuada, lo mejor es visitar la ikastola in-situ. Andramari Zornotzako Ikastola está situada en el barrio Larrea de Amorebieta-Etxano. Queremos invitaros a que conozcáis la ikastola IN SITU a todos/as aquellos/as familias que nos queráis conocer.

Por ello organizamos VISITAS GUIADAS que acordaremos con cada uno/a de vosotros/as.

En caso de querer concertar una cita no tenéis más que:

SOLICITUD DE MATRICULA (AQUÍ)

IKASTOLAKO BIDEO LABURRAK: